Temat: Jedziemy na łąkę.

💗 Moi drodzy Uczniowie !💗
Łąka, Polne, Kwiaty

Dzisiaj wybieramy się na wycieczkę za miasto, na łąkę. Poobserwujemy jak wieloma zapachami i  kolorami mieni się kwitnąca łąka. Kto ją zamieszkuje i czy znamy tych  bohaterach z  ostatnich lekcji. Przypomnimy sobie odmianę czasownika przez osoby w różnych czasach . Wykonamy łąkę. Rozwiążemy zadania tekstowe związane z kilometrem.

Nasze kolejne video-spotkanie odbędzie się we wtorek 19 maja, o godz.  9.00. Wkrótce wyślę zaproszenie.😀

1. Zaśpiewajcie " pod nosem", czyli zanućcie znaną nam już piosenkę "Na majowej łące".


2. Wycieczka na łąkę ze skrzatem Borówką.



3. Zobaczcie film i narysujcie w programie graficznym pracę pt. "Wiosenna łąka". Postarajcie sie, aby była kolorowa, pełna kwiatów i owadów. Wykorzystajcie wszystkie swoje umiejętności. Pracę proszę wyślijcie mi do wtorku. Z radością postawię wspaniałą ocenę. Zrobimy galerię.



4.  Zapisz temat  w zeszycie do j.polskiego i zapisz odmianę czasownika jechać w liczbie pojedynczej i mnogiej. Zwróć uwagę na zaznaczone na czerwono litery. Tu można zrobić błąd. Jaki?

 osoba
 czas przeszły
 czas teraźniejszy
 cz. przyszły
1. ja 
 pojechałam
 jadę
 pojadę
2. ty 
 pojechałaś
 jedziesz
 pojedziesz
3. on
  ona
  ono 
 pojechał
pojechała
pojechało
 jedzie
 pojedzie
1. my 
 pojechaliśmy
 jedziemy
 pojedziemy
2. wy
 pojechaliście
 jedziecie
 pojedziecie
3. oni 
   one 
 pojechali
pojechały
 jadą
 pojadą

5. W zeszycie ćwiczeń str. 14 ćw. 4, 5 i 6.


MATEMATYKA
Temat: Rozwiązuję zadania tekstowe.                             15.05.20 r.

6. W podręczniku -str.55 zad. 3 -proszę rozwiązać w zeszycie i zrobić rysunek.
7. W zeszycie ćwiczeń na str. 51, ćw. 1, 2 i 3.

Dla chętnych na sobotę -łąkowe puzzle
UKŁADAJ PUZZLE !

Puzzle -Łąka

To wszystko na dzisiaj. Czy potrafisz pleść wianek z kwiatów polnych, które rosną na łące? Czy nosiłaś taki wianek? Odpowiedz proszę na moje pytanie, bo jestem bardzo ciekawa. Pa! Pani Beata

Komentarze

  1. Dzień dobry.
    Obecna.
    Pozdrawiam serdecznie Maja 🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzień dobry. Obecna! Test wysłany. Pozdrawiam - Marta

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzień dobry obecna Wiktorka Z .

    OdpowiedzUsuń
  4. Lekcje odrobione Wiktorka Z.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem obecna Dominika G.Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Obecna , zabieram sie za lekcje. Pozrawiam Ola O.

    OdpowiedzUsuń
  7. Obecna😄Pozdrawiam Milena Żurek

    OdpowiedzUsuń
  8. szybko zrobione Pozdrawiam Lena

    OdpowiedzUsuń
  9. Lekcje odrobione. Pozdrawiam - Marta

    OdpowiedzUsuń
  10. Niewiem 🤔czy umiem ale nosiłam wianek z kwiatów💐🌸💮🏵️🌹🌺🌻🌼🌷. Wszystko zrobione pozdrawia Amelka❤️🧡💛💚💙💜.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wreszcie ktoś odpowiedział na moje zapytanie. Brawo Amelko. Te kwiatki ...to chyba zerwane z dzisiejszej łąki .;)

      Usuń
  11. Dzień dobry obecny Olaf Piątek zabieram się za lekcje pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie lekcje zrobione i nie, nie umiem pleść wianek z żadnych kwiatów pozdrawiam Kacper

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I bardzo dobrze, że nie pleciesz wianków. To było zapytanie do dziewczynek.;)😄😄😄 Ale super, że odpowiedziałeś na moje pytanie. Oto mi chodzi.

      Usuń
  13. Wszystko zrobione pozdrawiam Dominika G.😄😄😄

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystko zrobione pozdrawiam Oliwier K

    OdpowiedzUsuń
  15. dzień dobry lekcje odrobione pozdrawiam.
    obecna
    Martyna S.

    OdpowiedzUsuń
  16. I tak potrafię pleść wianki bo pamięta pani w 1 lub 2 klasie na plastyce z dziewczynkami poszłyśmy do lasku i plotłyśmy tam wianuszki i je potem nosiłyśmy i w drodze powrotnej śpiewałyśmy jogobelle.
    Martyna S.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach tak!!!. Rzeczywiście, były takie zajęcia. Tak! Wy potraficie upleść wianki.;)

      Usuń
  17. Tak umiem pleść wianek i tak jak wspomniała Martyna S. robiłyśmy je na kółku plastycznym w 1. klasie . Pozdrawiam Ola Orszanowska

    OdpowiedzUsuń
  18. Dzień dobry. Lekcje zrobione. Robiłam wianki ze stokrotek na łące i z różowych kwiatów. Z panią też robiliśmy wianki w parku Chopina. Pozdrawiam Martyna K.

    OdpowiedzUsuń
  19. Tak umiem robić pozdrawia Oliwia Ś

    OdpowiedzUsuń
  20. Dzień dobry 🙋‍♂️. Wszystkie zadania wykonałem. Sam wianków nie robiłem, ale kiedyś zbiearałem z mamą żółte mlecze i mama z nich robiła wianek 🏵🏵🏵. Pozdrawiam Oliwer 😺

    OdpowiedzUsuń
  21. I teraz też kwitną mlecze. Byłby kolejny udany wianuszek. Brawo dla mamy. Dziękuję za wyczerpującą odpowiedź. ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz